Freitag, Oktober 26, 2007

ein neues album für lara

ich musste mich entscheiden, entweder ich höre auf zu scrapen oder aber ich mache endlich ein neues album für lara da ihre ersten zwei aus allen nähten platzen! und da ja noch sooo viele fotos darauf warten verscrapt zu werden habe ich mich für's albumherstellen entschiedenen.

hier ihr neustes album:

Kommentare:

Gaby hat gesagt…

es wunderschöns Album!
und me het so gsfüehl be der entstoht s so näbebiii!

i mach scho Monate dra ume aber si wänd und wänd nid fertig wärde....

s ' Anki hat gesagt…

Manuela das Album isch wunderschön, zum Glück häsch di für das entschiede.E nächtliche Gruess Anki

STE hat gesagt…

oj himmlisch dä Stoff! Wunderschön!

Bea's Welt hat gesagt…

Du machsch eifach immer so wunderschöni Albene, miar gots wie dr Gaby, i sött au scho lang neui mache!!!!!!

LG